샘 스미스 2집 06. Him 가사/해석
본문 바로가기

노래전체/샘스미스

샘 스미스 2집 06. Him 가사/해석

 

 

 

 

 

 

샘 스미스(Sam Smith)

2집. The Thrill of It All

06. Him

가사/해석

 

 

 


 

 

* 게이청년이 커밍아웃하는 내용으로 

스미스의 자전적인 얘기를 담은

이번 앨범에서 가장 먼저 담았다고 밝힌곡으로

위의 라이브 영상에서 샘이 말하듯이

전하고픈 말은 한마디일것이다

 

 

"The Love is Love"

사랑은 사랑일뿐이다

 

 

 

 

 

 

Holy Father

We need to talk

하나님 아버지

할말이 있어요

I have a secret

That I can’t keep

저에게 감출수 없는 비밀이 있어요

I’m not the boy that

You thought you wanted 

당신이 바라던대로의 소년이 아니에요

Please don’t get angry

Have faith in me 

화내지말고 믿어주세요

 

 

Say I shouldn’t be here 

but I can’t give up his touch

It is him I love

It is him

 제가 여기 있으면 안된다고 말하겠지만 

저는 그의 손길을 포기할 없어요 

제가 사랑하는건 그남자예요

바로 그예요

 

 

Don’t you try and tell me that God doesn’t care for us

It is him I love

It is him I love

내게 신이 우리를 보살펴주지않을거라 말하려하겠지만

제가 사랑하는건 그남자예요

바로 그예요

 

 

I walk the streets of Mississippi

I hold my lover by the hand

I feel you staring when he is with me

How can I make you understand?

미시시피 거리를 걸어요

 사랑하는 연인의 손을 잡아요

그와 있을때면 당신의 눈길을 느껴요

내가 어떻게해야 당신을 이해시킬수 있을까요

 

 

Say I shouldn’t be here 

but I can’t give up his touch

It is him I love

It is him

 제가 여기 있으면 안된다고 말하겠지만

저는 그의 손길을 포기할 없어요

제가 사랑하는건 그남자예요

바로 그예요

 

 

Don’t you try and tell me that God doesn’t care for us

It is him I love

It is him I love

내게 신이 우리를 보살펴주지않을거라 말하려하겠지만

제가 사랑하는건 그남자예요

바로 그예요

 

 


Oh, I love

No, No

I love

I love

Him I love

Him I love

(Him I love)

제가 사랑해요

그에요 제가 사랑하는 사람은

그예요 제가 사랑하는 사람은

제가 사랑하는건 남자예요

 

 

 

Holy Father

Judge my sins

I’m not afraid of what they will bring

하나님 아버지

죄를 심판해주세요

사랑이 어떤 결과를 가져온대도

두렵지않아요

 


I’m not the boy that you thought you wanted

I love him

당신이 바라던대로의 소년이 아니에요

그를 사랑해요